Breakfast blogging

Morning på er! Titta vad mysigt jag har på min lediga tisdagsmorgon! Har precis klivit ur duschen efter en timmas morgonträning och satt mig ner med en härlig frukost. Så mysigt
Idag ska jag avverka några timmar på IKEA. Behöver en ny byrå och lite nytt till fillans rum.Som jag nämnde igår så är det tänkt att jag även ska köpa nya dynor och matta till balkongen.
Ska åka dit med min kollega för att möta upp med A som redan är där.

Sköt om er/Pillan

Äggröra, bacon, keso, morotsstavar och ProViva Hallon och Granatäpple, Smaskens!






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se