Dagens utsikt


Min utsikt i vecka 26




Hej på er

Har faktiskt redan gjort helg, känns jätteskönt! Nåt som var mindre skönt var mitt tandläkarbesök idag... Jag har faktiskt inga problem med tandläkaren men när dom använder ultraljud för att ta bort tandsten så ilar det så... Sen ska man betala för eländet också! Fast det är nog värt det när jag tänker efter för nu känns munnen i toptrim!

Ikväll ska jag ha ett Pump pass och det var typ två veckor sen sist. Det ska väl gå bra fast just Pumpen har jag ingen inspiration för nu...Hoppas att Sandy ska ta över helt nu när hon är tillbaka!

Hoppas på en skön kväll/Pillan



Vilken söt liten "kulle" du bär omkring på :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se