Keep on jogging

Härliga lördag med strålande sol från en klarblå himmel. Jag har varit och gjort några timmars jobb och är egentligen ganska trött...Men jag har tagit en svängom med dammsugaren och så har jag handlat lax som jag ska laga tills darling A äntligen kommer hem! Nu har han varit över en vecka i fjällen och bara varit ledig så jag hoppas att han tänker pyssla om mej lite ikväll *ler*...

Fillan är på Skalet och kör Vemdalsstörten i dag. Det hade tydligen gått bra, 4:a blev hon. Håller tummarna att dom drar hennes startnummer så hon kommer hem med 20 000 lakan, vore inte helt fel!!

Litet urval från gårdagens shopping. Ett par nya löparskor kan passa nu när jag ska rulla vagn framöver. Dessa NIKE hittade jag på Stadium.
Jättesnygga mammajeans (tycker jag) fanns på Vero Moda, visste inte att dom har mammakläder...Men dessa satt som en smäck!
Njut av lördagen alla fina/Pillan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se