Mord och mode

Härligt, mitt i veckan och solen är fortfarande på humör! Om en stund åker jag till Umeå men hinner med ett litet inlägg. Jag älskar verkligen deckare och kriminalromaner, men härom veckan kände jag att jag behövde ett brejk från obduktionssalar och svårlösta fall! Lösningen blev Elsa mode av Sofi Fahrman. Precis vad jag hade tänkt mig, en lättläst bok om lite flärd och glamour. Min hjärna fick en liten mordpaus så nu är vi på G igen med Fyrvaktaren av Camilla Läckberg! Gillar hennes böcker jättemycket.
Ha det bra/Pillan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se