Morgonstatus

God morgon! Har precis klivit upp och som vanligt vaknade jag väldigt tidigt... Njuter av en Chai-latte, så god. Men ingen chai går upp mot Starbucks! Har hört att det finns på Arlanda nu, nån som varit där? Starbucks är verkligen toppen, synd att det inte finns mer utbrett här i Sverige. Men det kanske är halva tjusningen att man får njuta av det vid USA besök?!

Min lediga dag ska ägnas åt rensning! Jag är så glad för min trevliga hyresvärd har kört hit en STOR container så nu är det bara att gå loss i garderober och skåp. Jag älskar att rensa, det är så befriande. För någon vecka sedan tog jag och mamma min stora garderob som jag har utanför ytterdörren. Det resulterade i 5 svarta sopsäckar! Det är ju inte klokt och då är inte garderoben tom nu, långt ifrån! Jag får lite ångest över att jag kan ibland kastar riktiga kläder, skor, saker etc. Men det finns ingen insamling i närheten och när jag rensar ska sakerna försvinna på direkten. Men jag skänker absolut också bort mycket av kläderna. Efter Fillan försöker man ge till släkt osv.

Ikväll blir det i alla fall middag med mina föräldrar, ska bli mysigt!

Trevlig Valborg/Kram Pillan


Foto:Twinings






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se