Ny vecka med mycket inbokat



Dags att börja planera balkonglådorna inför sommaren! Härligt tidsfördriv.

God morgon! Filippa kom hem igår kväll och hade haft en lyckad tävlingshelg. Duktiga tjejen lyckades komma 6:a i storslalomen med ca 50 st i sin grupp! Hon ville dela säng med sin mamma inatt och det är ju mysigt om det inte vore för att hon förvandlades till en bläckfisk inatt och fick plötsligt typ 8 vassa armar...

Den här veckan inleder jag med jobb idag och aerobics i kväll. På onsdag morgon bär det av till Umeå för övernattning och sedan Ö-vik på vägen hem. Resan är genom jobbet och det ska bli riktigt kul då jag inte varit i Umeå på många år. I Ö-vik huserade jag i ett års tid då jag gick Friskvårdsutbildning där. Men detta är hjälp 15 år sedan... Hoppas att kunna klämma in lite shoppingbesök i Umeå som har väldigt bra utbud av mysiga butiker!


Din balkong får mig att längta till den traditionsenliga suringen. Jag kommer ;-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se