Think Pink

Härlig onsdagsmorgon med strålande sol! Temperaturen kunde dock vara lite bättre, här var det en minusgrad när jag klev upp. Fillan har haft en kompis här inatt för dom har sin första prao idag. Tjejerna ska vara på Fillans gamla dagis och dom var lite spända imorse. I morgon ska Fillan praktisera på Studio Attityd och serva Nettan och Anette!

Ja det blev inte bara möbler i shoppingpåsarna igår...Lite nytt rosa till min necessär fick följa med hem!
NIVEA lack Rose Gloss, LORÈAL Glam Shine och LANCOMEs härliga Juicy Tubes.

Ha en skön onsdag/Pillan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se