Vårtecken

Har varit och jobbat på morgonen och bestämde mig för att inte slappa till mig när jag slutade. Istället gjorde jag en kraftansträngning och städade balkongen. Rotborste och såpa gjorde susen! Men usch va jobbigt det är, särskilt nu när magen börjar bli i vägen...
Men ett säkert vårtecken är det i alla fall och imorgon ska jag inhandla en ny matta och nya dynor!

Tänk att april snart är över och vi går in i härliga maj! Jag och A har inte bestämt oss för vad vi ska göra på fredagkväll...Hotellmys eller kanske fjällen eller middag med vänner...Många bud men trevligt att kunna välja!

En sak som jag ser fram emot i maj är så klart Sex and the City 2 som har premiär då, närmare bestämt den 28 maj. Nån mer som längtar?

Ha det bra/Pillan 







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se