7km - check!



Titta vad jag växer! Älskar och ligga på skötbordet och titta på allt med stora ögon;)

Vi har varit på en morgon-prommenad jag och Nikki. 7 km blev det idag och det kändes riktigt skönt!
Inga andra speciella planer för dagen. Ska försöka fylla upp kylskåpet med diverse så jag kan laga riktigt bra mat nu när jag är hemma på dagarna;)

Sista dagen för Filippa på sommarlovet är det också idag...inte klokt...tyckte precis vi satt där och lyssnade på den blomstertid!? Men dom har ett rätt så kort sommarlov i år men får istället ett något längre jullov.
Det här är också Fillans sista år (5:an) på skolan där hon går nu.
Här är det nämligen så att 6:an går man på samma skola som högstadiet, inte helt optimalt kan jag tycka! Så var det inte på den tiden jag gick i skolan... Det var ju nog nervöst ändå när man skulle börja på högstadiet när man var 13 år....

Ha d /PIllan


Oh ja! Hon har verkligen vuxit! Härligt!

alltid speciellt med skolstarter. Bra promenad ni hade idag! De blir stora fort men jag tycker det blir roligare och roligare. Hoppas kvällen blir fin!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se