Award



Tack snälla söta Veronica som gett mig en Blogg Award!
You made my day;)

Med denna utmärkelse följer några must dos:

*Tacka och länka till personen man fått den av

*Kopiera bilden för att visa att man fått den

*Nominera 7 andra bloggare och länka till dessa

*Berätta 7 fakta om dig själv 

Jag nominerar följande härliga blog-girls:

Anna S

Eleonor

The perfect wife

Anna

Caroline

Nettan

Preffen

7 saker du kanske inte/visste om mig

* Jag är chipsoman, pappa tycker att jag snart ska doktorera i ämnet;)

* Jag är schlageroman, hör till inventarierna på finalen i Globen varje år

* Har gått PT (personlig tränar) utbildning och aerobicsinstruktör. Instruerat i 19 år!

* Är alltid i tid

* Älskar ordning och reda, därför gillar jag att städa:)

* Jag hatar spindlar, rys... skriker som ett barn om det kommer en på mej

* Hejjar alltid på Italien i alla stora fotbollsmästerskap...Går bara på utseende;)

Kram Pillan


Tack för nomineringen :) Hoppas allt är bra! Imponerande att du varit instruktör i 19 år!!! Såg på Tv4 i morse att Charlotte Perelli skrivit en bok om träning... aldrig tänkt på att skriva en bok ;)

Kram Eleonor

Tack så jättemycket för nomineringen! Superkul! Nu måste jag tänka ut några sju sköna sanningar om mig själv. urk :)

kram

TACK för nomineringen!!

Jag fick en för ett tag sen och skrev ett inlägg om det här: http://ansobloggar.blogg.se/2010/july/blogaward.html



Massa kramar till er





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se