Brevbäraren och Norrlands Guld

En skön fredag med sol, prommenader och bara slappa stod på schemat!



Fillan på prommenad med lilla syster yster!


Har glömt att berätta att Nikki verkligen gillar att bada och hon vägde 3 515 g i onsdags när BVC var på besök:)
På tisdag ska vi besöka socialkontoret för att skriva på faderskapspapper. Bara för man inte är gift blir det ju ett väldans sjå för att reda ut sådant. Jag och A var heller inte sambos när hon "blev till" så ni förstår vilken utredning som följer... ;)
Vi har dock varit tillsammans i flera år men det räknas som bekant inte.



När A är och golfar, Fillan är med kompisar och Nikki sussar sött blir jag så glad när brevbäraren tänker på mig och levererar en MAMA som underhållning:)

Fredag eftermiddag och afton spenderades hos goda vänner där det bjöds på det absolut bästa jag vet, Surströmming!
Var lite spänd på om det skulle bli magknip hos Nikki men det har inte visat sig några tendenser. Någon som däremot fick magont var A som bara ätit denna delikatess en gång tidigare men som nu helt plötsligt älskade maträtten och troligtvis åt alldeles för många.....



Äkta Norrlänskt Guld, mmmm!

Nu har jag skickat iväg Filippa på hundutställning och jag funderar på att åka till huset och plocka lite hallon och vinbär idag för det verkligen dingnar på buskarna:)

Ha en skön lördag/PIllan


tack för awarden!Glad jag blir :-)



Omständigt med faderskapstestet:-(

Hur gammal är äldsta dottern? Måste vara skoj med barn i så olika åldrar.



ha en skön lördag

kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se