En Nykomling i ledet



En ny skönhet har flyttat in i Converse-ledet!



Söta ljusrosa till "flick-mamman"

Här smattrar det mot taket idag.
Ingen golf för A som istället ligger och myser med Nikki. Jag och Fillan intar en rejäl grötfrukost.
Fiberhavregryn med solroskärnor och torkade frukter, mums och mättande!

Idag tittar svärföräldrarna förbi en stund då dom är på väg till fjällstugan. Jag har bakat en chokladkaka. Det går inte en dag utan fika med gotta i detta huset nuförtiden;)

I går kom min farbror och fru med ett underbart paket till Nikki, I will show you later!

De nya ljusrosa Conversen köpte jag för nån vecka sedan, som mamma-present åt mig själv;)

Ha de så bra/PIllan


Nya skor är man absolut värd - always ; )

Hi hi, jag har faktiskt ett led med Converse jag med! Favoritskor alla gånger!



Kraaaam Veronica

Du gjorde helt rätt i att köpa en mammapresent åt dig själv! Snygga! Du är värd dem! Visst blir man glad av att köpa presenter till sig själv en gång ibland;)

Hoppas allt är bra!

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se