Jättegod tonfiskröra



Visst är det roligt att få så här fina paket... ;)



Innehållet var en kabelstickad pläd, söt kanin och en riktigt flickig sparkdräkt med tillhörande mössa från Kissy Kissy!

Idag bär det av på socialkontoret för faderskapsutredningen. Jenny berättade att dom "råkat ut" för detta också. De blev uppdelade i två olika rum och typ förhörda...
Herregud lever vi på 1800-talet eller? Det vore ju en sak om man var i tvist med varandra och att mannen inte erkände faderskapet... Det enklaste vore väl att topsa och göra en test den vägen. Ja ja det blir nog bra;)

Igår när vi åt kräftor så gjorde jag en jättesmaskig röra att ha till. Vi hade det till rostat bröd och kex.

Blanda ihop en burk tonfisk med en ask Philadelfia ost och ca 5 msk sweetchilisås. Strö över riven ost och gratinera en stund i ugnen.
Det var jättesmaskigt, jag hittade receptet på en matblogg;)


Kräftorna smakade också himmelskt,det är så gott när man får äta svenska hemmakokta!



Direkt från Dalarna ner i min mage... ;)

Vi hörs snart igen/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se