Lördagslunken



Min kompis står här så snällt bredvid datorn...



Nikkis söta kopp kommer från Syster Lycklig:)


God förmiddag bloggis!

Här har lugnet precis infunnit sig... Vi dukade upp till en riktig helgfrukost med allt från ägg, gröt, flingor, mackor och goda pålägg.
Filippa måste få något rejält i magen eftersom hon har åkt iväg på match.

A behövde jobba för att komma ikapp sig efter en vecka på konferens. Så han har åkt till kontoret.

Ja kvar är jag och Nikki men hon har precis somnat in för en nap och då passar jag på med en stunds surfande och kaffedrickande!
Nikki får dricka sitt när hon vaknar;)

Nu ska laxen fram på tining (blev pizza igår...). Hittade ett recept med lax, brieost och soltorkade tomater. Tillbehör blir en kräftröra, låter gott tycker jag!

I kväll tänker jag titta på 4ans nya underhållning Dansfeber tror jag det heter... Hoppas det är OK!

Ha det bäst/PIllan



Finns det något bättre än långa, sköna helgfrukostar??? I och för sig så blir det ju ofta en del avbrott av olika slag när man har små barn som inte tycker det är lika kul med frukostmys men det är ändå härligt :-)



Hoppas att ni har en skön lördag, kramar!!!

Hej!

Gå in blogg och läs om hur du kan få prova olika produkter och tjänster gratis nu!!!

Kram Lisa

Låter som en toppenlördag på alla sätt och vis.

Hur blev laxen?

Hoppas du får en fortsatt bra helg!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se