Påfyllning




Favoriten VS, älskar dofterna dom har på produkterna, särskilt Pear!


Morning bloggis!

Idag S K A jag ta mig ut med vagnen, inget regn syns till än så länge...
Paula och tjejerna kommer lagom till lunch och sedan ska vi prommenera och möta Fillan när hon slutar skolan. Antar att småtjejerna vill hänga i någon lekpark en stund också;)

Jag skulle behöva lite påfyllning i mitt Victoria secrets förråd.
Får använda det magiska klickapåinternetfingret för att skeppa över lite produkter från over there...

I kväll kommer A äntligen hem!! Antar att han kommer tycka att Nikki har vuxit, för det går ju så fort:)

Over and out/PIllan





jag anvender ofter också

klickapåinternetfingret





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se