Plastic fantastic





Har flera olika smycken i härliga sommarfärger och nu senast fick jag 6 st servettringar (visar 2 st)

Vill bara tipsa er om dessa häftiga smycken tillverkade i plast. Finns mycket annat också...
Varje sommar när våra vänner från Småland kommer upp så har dom med sig paket till mig och Filippa innehållande gåvor från Cooee.

Mest smycken har vi fått men i år fick jag även servett-ringar. Riktigt roliga att använda när man ska duka fint!

Senaste tillskottet fick jag igår när dom kom förbi, ett namn-halsband med mina döttrars namn, jag blev jätteglad! Tack:)



Mitt fina nya namnhalsband

Kolla in hemsidan här

Pillan


Godmorgon! Vilket kul tips, det finns ju så många roliga webshoppar (och butiker) som man riskerar att gå miste om såvida ingen tipsar en om dem... Jag tror jag skall gå in och kika med en gång minsann :-)



Ha en mysig mammadag, kram!

Hallojsan!



Hoppas allt är bra, här är det väldigt trött annars bra. Ja lillkillen är jättelivlig speciellt när man ligger ner, nästan otäckt starka rörelser nu när han är så stor.



Cooee ja, ligger bara några minuter härifrån, jag bor ju strax utanför småstaden. Roligt att det går så bra för dem.



Ha en bra kväll,

kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se