Redan måndag ...igen





Här sover man som en prinsessa. Jag hade korgen när jag var liten men då i limegrönt tyg... Detta tyget sydde vi till Fillan och jag gillar ju blått och vitt i mitt hem så det fick hänga med nu igen!  De söta lakanen har en gammal klasskompis till mig sytt!

Men vad gör det mig jag har ju nästan lördag hela veckan lång....!

Ja igår blev det ännu en mysdag för oss med äppelpaj och tv-häng.
När Filippa kom hem på kvällningen hade det spruckigt upp och vi tog en prommenad. Fillan styrde vagnen och det gick som en dans;) Bra barnpiga det där...

Idag ska Nikki på ta ett premiär-dopp, alltså inomhus i sin fina balja.
Nu har naveln läkt ihop så fint och det ska bli spännande och se om hon gillar att "simma". Minns att Filippa blev alldeles tyst och ögonen blev stoora och hon riktigt njöt av att omges av vatten.
Baby sim gick vi på när hon var drygt 3 månader, det var så himla kul och mysigt. Nu tror jag tyvärr inte att det erbjuds längre men jag tror jag vet vem jag ska tjata på... ;)

Antar att det är många som börjar jobba i dag igen efter semestern? Själv har jag faktiskt semester denna veckan och börjar mamma ledigt först nästa måndag. Så jag semesterfirar en vecka till;)

Ha d bäst/PIllan


Jättefint det blev med korgen. :)



Önskar dig en fin måndag.

Ja tjata jag försöker jag med...Vi skulle ju få till en grupp på en gång ju..=)Söt tjej ni har. ses snart! kram

Vilken ursöt sängplats ni fixat till lilltjejen! Very cute! =)



Ha en fortsatt strålande tisdag! Kraam K

Tack för den jättesnälla kommentaren :) Vilka jättesöta bilder, söt babyvagga!

Hoppas badet blev uppskattat :)

Kram Eleonor

Närmsta babysim är väl i Matfors annars tror jag. Dit hade jag planer på att åka med lill*n. Men går det att ordna på närmre håll så vore det ju toppen :-)

Tala om vem man ska tjata på så hjälper jag också till med lite tjat ;-)

Kram och grattis till den supersöta lilla tjejen!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se