Sjukling i soffan



Mina bästa finaste tjejer, K Ä R L E K!!
Bilden är tagen för två veckor sedan...

I går när jag hämtade Fillan efter skolan så var hon alldeles varm.
Bara att krypa ner i sängen och sova. Sedan låg hon nerbäddad hela kvällen och tittade på film och blev servad med dricka och popcorn;)
Minns när man var liten, ynklig och sjuk vad skönt det var att mamma fanns! Hon passade alltid upp så nu får jag göra detsamma.
Även idag blir hon hemma så nu ligger hon och sussar i soffan.

Jag och Nikki ska gå till mamsen och moster för lite umgänge!

Kram Pillan


Vilket fint kort, riktig syskonkärlek :-) Hoppas febern försvinner snart, även om det är mysigt att bli ompysslad (och få popocorn och annat gott, hihi)så lär det ju krypa i benen efter någon dag i sängläge...



Kram!

För det första, vilken dröm att få ärva ett hus!!! Blir avis!!!



För det andra, vilka jättesöta tjejer du har, hoppas F mår bättre snart!



Kram Eleonor

Åhh vilka söta små tjejer du har!!!



Hoppas stora tjejens feber försvunnit, inget kul att vara sjuk. Tur hon har en fin och snäll mamma som tar hand om henne. Minns även jag mn älskade mamam när hon tog hand om mig när jag var sjuk och liten.



Ha en härlig fredag och helg!



Kram/Anna

Är F frisk nu? Hoppas!!

Jättesöt bild på dina fina tjejer!



Kram från en annan bloggberoende





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se