Söndag med sommarfeeling



Trots riktig sensommarvärme så visar jag ett höstköp!
Min nya väska från HM får väl hänga med och dela axel med Nikki i höst!


Wow vilket väder vi har idag! Solen strålar från en blå himmel och termometern visar 20 grader.
Jag har varit på en skön prommenad.
Filippa strosar fortfarande runt i morgonrock...! Skönt att bara vara:)

A
har åkt i väg på jobbresa och kommer inte hem förrän på torsdag:( 
Trist men nu är vi ett riktigt tjejgäng här hemma så vi reder oss nog.

Jag var i alla fall på en jättetrevlig kräftskiva igår. Tack Nettan och tjejerna som bidrog till många skratt:)

Ikväll blir det styrelsemöte (slalomklubben) för min och Nikkis del. Hmm hade kunnat tillbringat kvällen med nåt trevligare men det får väl gå..!

Ha det så bra/Pillan


Fint med brun väska! Lät supergott med kräfor. Alltid kul med kräftskivor och vänner. Ni får det nog mysigt tillsammans även ikväll. Ja man hade mycket tid innan som man inte längre är van vid att ha om man får det. men nu är Viggo som tur var hemma igen. kramar

Härligt att ni har det bra i värmen! Snygg väska, gillar verkligen färgen!



Elefanten på bodyn är en applikation, visst är den söt!



Kram! Veronica

Hihi, styrelsemöte låter väl inte allt för kul , nej :).



Tänk att lillan är en månad redan. Och vår blir snart året - GALET!!



Sv: nej det var inte överraskning för gästerna. Men det var inga fler än just gästerna som visste om att vi skulle gifta oss :)



KRam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se