Söndagsshopping



Lillskruttan Nikki är redo för en heldag med shopping..Bring it on!



Mini Uggs - check! HM rules, billiga bara att köpa nya så snart dessa är urväxta...



Kolla in min Stig-Helmer - tofs;) S Ö T I S

Nyss hemkomna från en heldag på stan!
Högsta vinsten drog Nikki och Filippa, som vanligt med andra ord...
Jag lyckades väl sådär, ett par tunikor och lite make-up slank ner i mamma-påsen;)

Nu blir det bara slappa i soffan med lite mackor och te för min del.
A stannade på golfbanan och lär väl inte komma hem än på några timmar... Fast det kanske blir mörkt snart?! Går ju ruskigt fort så här i slutet av augusti.

Myspys/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se