Sunny sunday

Precis hemkommen från en heldag i fotbollens tecken!
Jag, A och Nikki packade in oss i bilen redan vid åtta i morse och styrde kosan mot staden och Filippas sista dag i drakcupen.
Härligt väder, mycket folk och roliga matcher. Filippa gjorde två mål, duktig "Totti"!



Glada härliga fotbollstjejer med Fillan i mitten

Vi hade ju tänkt att ta en shoppingtur direkt efteråt men latmasken tog helt över. Så nu är vi hemma och har vräkt i oss pizza.
Efter denna kulinariska... ehh..hmm.. middag så deckade Fillann framför tv:n och jag hamnade här på surfing...



Ullis och Linda snackar över ett glas vin medans "mamman" byter blöjor på köksbänken;)

Igår kväll blev vi i alla fall bjudna till Linda på middag!
Jättegott med allt möjligt smaskens som avslutades med cheesecake i glas;)  Så trevligt att bara sätta sig vid dukat bord! Även Nikki var nöjd då hon hela tiden fick vara i någons famn...
Och vilken värme det var sent på kvällen helt otroligt! 



Härlig kvällsprommenad med bara ben sent en kväll i mitten av augusti...

Jag vet en person som har lite jobbångest idag och det är inte jag.... A börjar nämligen att arbeta igen imorgon efter lite semester och pappadagar! Stackarn;)
Nej nu blir det soffan resten av kvällen för mig. Känner för att vara riktigt lat en sån här skön söndag!

Vi hörs/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se