Två solokvistar





Fredagspyssel för mamma och bebis.... Man kräver inte mycket nu en fredag;)


Lördag morgon med en kopp the och en ostmacka, kunde haft det sämre;)

Igår efter vårat förmiddagsbesök (som var jättetrevligt) så gick vi tjejer, jag, Fillan och Nikki ut och åt lunch tillsammans. Sedan hem och packa till Filippa som under eftermiddagen åkte iväg på fotbollscup hela helgen.

A åkte till fjällstugan redan i torsdags för lite jobb och fiske. Så jag och Nikki spenderade kvällen med en skål godis framför tv:n...

Har även börjat fylla i boken om Nikki. Jag plockade även fram den efter Fillan, kul att läsa och jämnföra lite vikter och övrig utveckling.
Man glömmer snabbt när dom lär sig le, vinka, få första tanden osv. Då är det jättebra med dessa böcker!

I dag kommer A hem igen så jag ska väl fundera ut något gott att göra till middag!

Trevlig lördag/PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se