Älskling..



Härliga Lundmyr of Sweden har så mycket fint!





Dom här söta ballerinisarna kom mormor med till Nikki häromdagn.





Jag har köpt ett par byxor till skruttan från samma märke, behöver jag nämna att stjärnan på rumpan avgjorde valet....

Usch jag bangade ur och struntade i att gå på pump igår, fy mej! Så himla lätt att bara softa ner i soffan med en god glögg nu när det är så kallt ute...
Kompenserar med lite armhävningar och plankor nu på morgonen!

Idag har jag tänkt att introducera lite gröt till Nikki, tycker det börjar bli dags. Hon är så otroligt intresserad av vad vi äter och följer varje matbit från tallrik till mun:) Så det gäller väl att smida medans...
Jag och Fillan ska ha en riktig myskväll med god middag eftersom A ska iväg på hockey och middag på eget håll.

Ha det gott//PIllan


Superfint från Lundmyr! Jamen, du är duktig som i alla fall tränar lite hemma! Jag har ingen inspiration eller lust...



Ha det gott! Kram!

Å vilka supersöta strumpor Nikki har fått i present! Tror minsann Lundmyr har sneglat lite på Trumpette men lika fina är strumpisarna för det! =)



Lycka till med grötpremiären! Klart ni ska passa på om hon visar intresse för riktig mat. Spännande, spännande!



Kraam på er!

Vilka söta ballerinastrumpor, måste nog köpa likadana till Majken :-)



Vilken disciplin du har som gör plankan och andra jobbiga övningar hemma i vardagsrummet, min träning numera går typ ut på att se Anna Anka piska igång andra till att träna på TV, hehe...



Ha en mysig fredag, stor kram!

Superfina! :) Tack för dina krya på dig ord!

Hoppas magvärken är över även för dig sötis!

Jättefint ni julpyntat hemma.



Kram och med önskan om en fin helg. / E, CL

Vilka supersöta sockor! Gillar verkligen dem!!! Hoppas allt är bra bland all snö! Här nere är det galet mkt snö och det har snöat hela natten, bilen var som ett snöberg imorse!

Ha en trevlig helg!

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se