Glöggfest...?



Nu är den här igen...fredagen! Dagarna rusar och om en vecka kommer tomten på besök;)
I kväll är det glöggfest på jobbet men jag har inte bestämt mig om jag ska gå eller inte. Känner mig lite hängig och trött faktiskt. Fast en fest piggar ju alltid upp! På med lite snygga kläder (utan amningstänk) och klistra på snyggansiktet... eller kanske soffan är bättre?! Usch beslutsångest kallas detta!

Ha en trevlig helg kära bloggis//PIllan


Klart att du ska gå! Det kommer nog att bli jättekul när du väl kommer dit!



Kram!

hihi i bland är det inte lätt att bestämma sig ;-)

ha det toppen i dag hur du än gör!



Många goa fredagskramar

ja fest piggar alltid upp! Hoppas det blev bra hur du än gjorde!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se