Nära slutet..



Är knäcken slut än, glöggen uppdrucken...?

Inte många dagar kvar nu av 2010! Det har för min del varit ett helt fantastiskt år.
Mycket som föll på plats i mitt liv...
I april började jag på mitt nya jobb som egentligen inte var så nytt då jag bara har arbetat med annat under några år och återvänt till "brottsplatsen". För er som inte vet så arbetar jag på Trafikverket som informatör. Jag trivs alldeles utmärkt och saknar faktiskt jobbet en del när jag är mammaledig. Hann ju inte jobba så många månader innan lilla Nikki gjorde entré.
Denna underbara bebis som jag skrivit förr sprider sådan glädje hos oss:)

Vi bestämde oss också för att ta över och börja renovera mina far-föräldrars gamla hus. Det har väl gått ganska långsamt hitills men nu är snickarna på plats och fönstren har kommit i. Så nu rullar renoveringsarbetet inomhus igång på riktigt. Nu ska dom stora besluten tas! 

Vi avslutar detta året med en tripp till min mormor som bor i västra Härjedalen. Nikki har ännu inte varit där så det blir spännande. Vi skjuter in det nya året med mostrar, kusiner och kusin-barn. Filippa stannar dock hemma med sin pappa för festligheter på egen hand...

Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton//PIllan


Knäck gjorde vi aldrig men glögg finns det fortfarande kvar:)

Vad roligt med renoverning, god fortsättning på dig !





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se