Vår i luften...



Ägnar dagen åt ljumma vindar i form av vårkataloger!

När jag bläddrar igenom katalogerna första gången vill jag ha Allt! Söta blommiga små blusar, volanger, khakifärgade shorts, marina bikinis, höga klackar och snygga bågar! Efter ett tag lugnar jag såklart ner mig och köpen begränsas alllt mer. Men efter flera månader med först tjock mage och sen svarta och grå amningstoppar känner jag mig bara SÅ redo för en ny garderob denna vår! Bring it on bara:)

Snart ska jag in i duschen för att förbereda mig inför kvällen som bjuder på vinklubb med hazard. Som jag har sett fram emot detta. Sitta ner äta och dricka gott med mina kära vänninor!
Kameran åker med så får vi se om något fastnar...

Kram PIllan



Åh, har du fått vårkataloger!!! Hoppas att de trillar ner i min brevlåda snart oxå.

Ha det kul ikväll!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se