Dass, krabbor och sol

Idag lovar dom lite regnskurar så idag heter mitt projekt skötbord!
A får hjälpa mig att skruva ihop det så kan jag fixa med det roliga lull-lullet själv...
Ska även baka nån sort som jag kan ladda frysen med, börjar sina bland hallongrottor och cookies..?!


Vår lilla sommaridyll på Solön!  Filippa och sötaste Milton


Sommar på radion med Micke Bindefeldt, bebis på gräddning och lite kaffe på det...;)


Hans klipper bandet till dassen som ska bli vitt invändigt och svart utvändigt. Krabbklor fanns i massor!

Det blev en härlig dag på Sol-ön i går!
Jag och mamma låg och jäste i varsin däckstol medans vi fikade och plöjde magasin och skvaller. Ett dopp tog jag också, årets första och det svalkade så där lagomt skönt.

Vid sju-tiden var det 13 personer och 7 hundar som ivrigt väntade på att bandet till dasset skulle klippas!
Vi skålade i champange och fick snittar med rökt öring:)

Sedan slog vi oss ned vid dukat lånbord och njöt av krabbklor med diverse tillbehör. Marrängtårta med jordgubbar landade sedan som bomull och la locket på!

Ljuvlig lördag/PIllan


Vilka underbara sommarbilder, skoj att ha en stuga att åka till. Magen är sååå fin & du med, ser inte ut att ha gått upp ett gram i vikt.



Hoppas skötbordet är lättmonterat!!!



Ha en fin lördag,

kramis

Låter verkligen hur mysigt som helst!



Gillar också schackrutigt golv och har alltid gjort ;) Visst är det så med vissa saker! Man borde våga välja sådana val...känns som man skulle vara nöjd länge!



Hoppas du får en härlig helg!

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se