Ljuvliga lördag


Ingen parfym kan mäta sig med denna ljuvliga doft!


En underbar bukett som vår vän Hans tittade förbi med igår. Jag älskar små kompakta buketter!

God förmiddag kära du!

Det börjar så smått att spricka upp här på himmlen, jag ser ljuset..... Hoppas hoppas så kan vi ta en prommenad senare;)

Filippa var på kalas igår kväll och dom hade ridit, travat och galopperat - vilken lycka! I dag har hon sådan tur att hon ska gå på bröllop med sin pappa. Dom ska hålla till utomhus så jag hoppas även för deras skull att det spricker upp!

A har åkt med en kompis på trav idag. Dom åkte iväg alldeles nyss så dom är inte hemma förrän till kvällen.

Jag och Nikki ska göra det vi är allra bäst på M Y S A ;) ta lite fika, glutta på powerbrudarna som springer marathon i hettan och bläddra i några höst/vinter-kataloger.
Så underbart att bara vara, I löv it;)
Just nu hör jag hur och ligger och stökar inne i sängen, ljuvliga lilla krabat!

Ha en fab lördag/PIllan


Mysig bild! Nikki är ett sånt fint namn tycker jag och Filippa har jag också alltid tyckt om. Nu vart det ju inga tjejer här hemma så jag får väl hoppas att killarna får döttrar istället!



Mys på nu idag!



Stooor kraaam Veronica

så söta ni är, man får lukta på de små så länge det går och man får :) Viggo är inte alltid på myshumör längre. Hoppas ni får en riktigt fin dag, vi seglar för fullt nu :) kram

Vilken härlig bild, förstår att du njuter fullt ut av att bara mysa med din lilla prinsessa :-)



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se