Min Högborg





8 dagar mellan bilderna, kroppen är en fantastisk "grej" som gör mycket av jobbet själv..Men finjusteringarna får jag själv svettas fram;)

Vilket skumt väder vi har... varmt och kvavt, skurar och sol!
Svårt att veta om man törs ge sig ut på en prommenad när det är så här. Tror att jag ska göra ett försök efter nästa matning.

Ja kroppen sköter sig fint och magen börjar dra ihop sig riktigt fint. Men nu ser jag fram emot att kunna ta riktigt långa sköna prommenader med vagnen.
Tänker mig att börja köra lite med gummiband här hemma om cirka en vecka. Annars är det bara kniip som gäller här nu i träningsväg! Jätteviktigt och absolut nödvändigt känner jag i alla fall!

Nikki sköter sig exemplariskt hitills och låter mig sova runt 5 timmar i sträck på natten...puss gumman!
Jag är nöjd så länge det varar;)

A är och river i huset och Filippa är och tar en fika med sin pappa. Jag sippar kaffe och slötittar på friidrotts- EM.
Jag bara låter dagen flyta på som den vill...

På återseende/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se