Projektet



Kakelungnar finns det två av och dom är eldningsbara, mysigt!



Jag hjälpte A att riva lite väggar och dra spik igår... Bra där Pillan!
Efter ett tag sa magen stopp nu vill jag hem och softa och mamman tackade för det;)



Här har det suttit ett fönster en gång...
A jobbar på för fullt!



Lite av utsikten som dock ska förbättras rejält i vinter! Röjning av stora mått så man kan njuta av sjöutsikten nästa sommar!

Vännernas hus som vi besökte igår var helt underbart! Tänk när vårat är beboligt och så där fräscht, Längtar!
Det är så otroligt många beslut som ska göras när man renoverar ett så gammalt hus, men jag försöker ta det i "Rätt ordning" och inte se för långt fram. Det får ta den tid det tar helt enkelt!
Men nu är vi i alla fall på G :)



Årechoklad uppskattades av värdparet ;) Polkatryffel och Hallontryffel

Jag jobbar i eftermiddag så det får bli lite hemmafix innan dess. Fillan ska åka med sin pappa till havet för en heldag, det blir nog underbart!

Trevlig "lill-lördag"//PIllan


Men vad härligt med kakelugnar det är så vackert! Hoppas ni har det bra i värmen, vi hann inte med bageriet men det kändes bra i alla fall. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se