Sköna söndag




Mina favvo-flippisar, färgerna, stars and stripes och Musse tillsammans -  I like!


Har kommit hem från stranden och ska börja med kvällens middag, couscous med grillad kyckling och halloumi.

Såg på nyheterna nyss att det började närma sig värmerekord i södra sverige... här i mellansverige har vi behagliga 25 grader och en fläktande vind, alldeles perfekt tycker jag.
Vi har bara myst med vänner på stranden några timmar idag och A är flitig och har rivit ut hela köket i huset. Förresten slängde vi ut en bild på blocket på det gamla köket så det blev sålt på studs...helt otroligt!

Ikväll blir det VM-final och sedan slipper man det eviga tutandet som detta har medfört... ;)

Ha en skön kväll/Pillan


gud vad bra med köket! Fina flippisar i härliga färger! Jo det är väl så antingen gillar man det eller inte jag ändrade mig mycket då vi fick Viggo då ville jag gifta mig innan brydde jag mig inte nåt speciellt. Hoppas ni har det fint i värmen du ser så brun ut. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se