Åska,sol och regn

En riktig mellandag när det gäller sommaren. Jag och Filippa bestämde oss för att shoppa oss igenom dagen;) Det gillas av oss båda...
Jag behövde lite underkläder, amningstoppar och lite nytt till badrumsskåpet. Fillan köpte bla en jättesnygg jacka på rean. Det dräller verkligen av REA skyltar överallt!
 Jag har aldrig varit bra på detta fenomen... synd för mej och min plånbok.

Jag köpte i alla fall lite nytt från CULT design. En nappask som jag spanat efter så nu slog jag till;)
Även några nya plattor till ljusbrickan fick åka med...


Visst är den söt! Napparna kan stoppas i munnen på djuren så man håller lite ordning och reda.


Blått, vitt och stjärnor=Pillan

Ha en underbar dag/Pillan


Ja Nümph kan jag verkligen rekommendera!

Ååå - de där nappburkarna från Cult Design är SÅ fina! Bra val!

Njut av sommardagen som det bjuds på idag (åtminstone i Göteborg) : )

Ja visst är det skönt med mellandagar!! Vi var på jakt efter en parasoll hela dagen men hittade ingen snygg :( men men...

Söta burkar! Gillar också ordning och reda, särskilt viktigt när man har barn, eller hur?

Ha en bra dag!

/E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se