To become a millionar...


3 av 5 i betyg av mej

Filippa ville ha den senaste Loreal mascaran så vi köpte den härom dagen. Kan väl aldrig vara så att hon sett reklamen som går med Eva Longoria dagarna i ända...?!

Jag är ett stort fan av Helena Rubinstein när det kommer till mascara men Loreal är absolut ett budget alternativ!
Det som var bra med Volume Million Lasches var att den separerar fransarna väldigt bra tycker jag och den var lätt att tvätta av säger Fillan;)
Godkänt var ordet!

Nu ska här packas en stort picknickkorg för en dag på stranden! Kanske valen lockas ut i vattnet för första gången iår...inget är omöjligt när solen skiner som idag;)

En supermysig fredag önskar jag dig/Pillan



låter ju underbart med stor picknickkorg, det blir det för oss imorgon :D

jag kör på samma gamla mascara jämt, haha, någon billig variant från loreal. sminkar mig inte så ofta så..ofta blir man besviken på dem nya tycker jag! ska jag lyxa extra kör jag lösögonfransar, det är allra bäst för mina kortisar. hur mår lilla bebisen?=)

Härligt med picnic :-)



Jag håller med dig att Helena R är bra,

var tvungen att köpa hem från Tradera då DIORSHOW svek mig helt ;-) Funkade inte alls på mina fransar...



Ha en fin kväll,

kramkram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se