Tre dagars ledigt



Just nu Hemma hos Pillan
Todays paper
Sojaburgare med smält cheddarost, coleslaw och tomat
Kittlar döds-skönt i kistan...


Lovely med några dagars ledighet framför mig. Jag börjar jobba först på måndag eftermiddag igen. Hoppas såklart på en solig helg och då ska jag ta mig ner i vattnet! Vill att det ska visa minst 22 grader innan jag kliver i och det påstår pappa att det gör nu på våran ö....
Sommargästerna/vännerna från Småland har kommit upp och vid deras stuga är det invigning av det nya utedasset i morgon. Det blir med pompa och ståt antar jag och det vill jag ju inte missa;)

När jag slutade idag la jag mig på balkongen och tog en skön siesta, precis vad jag behövde!

Jag är ensam hemma igen.... A har åkt till fjällvärlden för att se till stugan där och spela lite golf.
Filippa är med mormor och morfar i våran sommarstuga för bad och mys.
Men som ni ser mig går det ingen nöd på;)

Ha en skön afton/PIllan



Fick ett paket från HM som jag måste beställt för massor med månader sedan.... Dom här skorna hade jag i alla fall ingen aning om att jag beställt men jag gillar dom jättemycket! Som julafton nästan när man blir överraskad själv;)







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se