Utskrivna idag








Ett urval av presentskörden hitills! Så otroligt mycket söta tjejkläder det finns. Som ni ser så ska Nikki snart börja träna - Puma skor och Adidas dress

Idag har vi varit till staden för en andra läkarundersökning som gick jättebra. Allt verkade normalt, skönt.
Efter denna blir man också utskriven. Har kommit hem för en stund sedan, Nikki har ätit och somnat om igen så jag passar på att surfa runt lite plus att betala räkningar. Denna återkommande syssla;)

Det har redan kommit förbi kompisar med så fina paket och innehåll till Nikki.
Så nu är jag redan inne i denna mamma-fika-dvala.
Hoppas att jag snart känner mig piggare fysiskt så jag kan prommenera mellan kafferasterna;) Känner att bäckenbotten inte har återhämtat sig riktigt så jag håller mig inne nån dag till.
I morgon kommer svärföräldrarna för att träffa sitt första barnbarn. Planerar att laga en god middag och baka nåt smaskigt!

Ha en fin bärjan på veckan/PIllan


Vad underbart att allt verkar bra med lillan.

Så fina presenter Nikki fått!



Massor med kramisar

Var på stan igår med lille sonen och mormor... var inne i en butik med märkeskläder och man inser då att det faktiskt finns sötare kläder till tjejer:) Håller du med mig...

Kollade på klänningar från Gant, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, hur söta som helst, herregud... till en liten kille är det nästan lättare att köra den tuffa stilen...

Hoppas du njuter av din lilla bebis..ser verkligen härligt ut!

Kram!

Ville bara säga grattis till lillan! Hoppas allt är bra & sköt om er! Sommarkramar från Helena

Världens största grattis till er Nikki! Sött namn dessutom!



Vilka fina presenter som redan trillat in. Det var som julafton när man kom hem vill jag minnas =)



Njut och mys massor med lilltjejen! Kraam /Katta

ÅÅ Grattis kramar från oss! Så himlarns kul med en lite tjej! :) Tack raring för dina fina ord!



All lycka till finaste familjen!



Kram Evelina CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se