Försäkringskassan...



Dagens outfit av V B har absolut inget med Försäkringskassan att göra...
Ville bara visa er nåt snyggt denna trista tisdag!

Tisdag är dagen som tillbringades först med ett arbetspass sedan med städning och som grädden på moset ska vi på info-kväll med Försäkringskassan!
Jag ryser, halsen snörps åt ,jag får svårt att andas, kallsvettas ymmning när jag tänker på detta....
Vilket kvällsnöje va?

Länge sedan sist jag var föräldraledig och reglerna verkar vara en djungel.
Jag hatar verkligen att ha med sådana instanser att göra. Urk för blanketter då man råkar skriva en bokstav fel och den är tillbaka med vändande post!
Önskar att jag vann miljoner så slapp jag detta med föräldrapenning;)

A som aldrig haft någon kontakt med FK fattar ingenting av min ångest. -Hur svårt kan det vara? är hans motto.

Ja ja vi får väl se efter denna kväll om min frossa är bestående eller om jag kan ta detta med en klackspark!

Råd emottages tacksamt!

Må väl/Pillan


Har tyvärr inga råd att komma med då jag inte heller haft med dom att göra men jag är säker på att du kommer fixa det galant. :o) Mycket går ju att fylla i på internet nu så det går nog bra. kram

huu, ja, föräldrapenning är inte lätt! e-leg ska ju vara det bästa :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se