Fredag och examen


Paketet innehöll nya vinglas och kuvertet presentkort som kan användas i massor med butiker:)


Tårta blev det hela dagen för mej...


27 år...ehh 37 menar jag...

Vilken härlig dag det blev igår. Jag satt på balkongen hela dagen och tog emot gäster i en jämn ström...
Man skulle kunna tro att jag fyllde 40!

Va mysigt det är när man kan njuta av solen och fika och umgås så där bara....
Dom sista gick vid 21 tiden.
Jag fick jättemånga fina presenter som jag kan visa er framöver.
Men av A fick jag som ovan visar nya vinglas (som jag önskat) och presentkort som gäller i mer än 90 butiker, sånt gillas!

Idag är det examensdag här och Filippa ska snart väckas för det stora piffnings-slaget;)
Min stora tjej ska sluta 4:an!

Först ska dom fika tillsammans i klassrummet och sedan samlas alla i gymnastikhallen för sång, musik och rektorns tal....
Ingen kyrka här längre det slutade man med för två år sedan. Synd tycker jag för det är annars en fin tradition.
Men mina ögon tåras ändå när Den blomstertid spelas upp!

Hoppas fredagen blir mysig//Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se