Jobbhelg

Vilken grå lördag man vaknar upp till idag. Gör tydligen ingenting att jag ska jobba i helgen.
Såg att dom lovade rejäla regnmängder dessutom...

Filippa ska spela fotbolls match i eftermiddag så det blir väl ingen höjdare antar jag...

Annars var det en trevlig avslutning med mycket musik och sång och solen höll sig framme under förmiddagen.
Till och med studenterna hann nog ratta tillbaks ekipagen in i garaget precis innan det började droppa från himmlen!



Filippa redo för den blomstertid...



Söta kompisar, Julia & Fillan

Jag minns när jag tog studenten var det nåt slags värmerekord och upp emot dryga 30 grader i skuggan! Helt sanslöst varmt var det och hela maj hade varit fint så vi var som pepparkakor i vita kreationer;)
En fantastiskt rolig studentdag, kväll och natt hade vi, bland de roligaste festerna jag kan minnas från skoltiden faktiskt!
Och det är väl så det ska vara att man slutar på topp!! 


 Helan & Halvan fast omvänd ordning... ;)

Nu blir det åka och handla mat och sno ihop lunch och matlåda till jobbet för min del. Svårt att hitta någon riktig inspiration till detta känner jag...

Ha en skön lördag/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se