Jobbresa

Arla morgonstund och jag ska snart ge mig iväg till tåget.
Linda och jag åker till Gävle över dagen genom jobbet. Lite studiebesök som eventuell kan kombineras med nån timma på stan;)

Skönt att sätta sig på X 2000 och inta frukosten och läsa klart min bok! Läser mest deckare och kriminalromaner, nån som har nåt bra boktips för kommande sommardagar?

Gårdagen började med ett träningspass följt av mysfrukost tillsammans med Fillan och hennes kompis Millan som sov över.
Sedan slängde jag i lite slingor på mig själv. Kände för att ljusa upp det lite till och då får det ske på studs. Kommer till dig nästa gång Nettan, lovar!



Blondie, nyslingad. Hoppas att solen kan komma tillbaka så man får bronza lite också...

Putsade några fönster och tvättade några maskiner, en helt vanlig dag med andra ord.
Kul att denna torsdag bjuder på nåt annat!

Vi hörs snart igen//Pillan


härligt med ljusare slingor, saknar mitt blonda hår, buhu! :( haha ;)



grattis till bebisen, när är du beräknad? jag ska ha den 27:e augsuti :)

Hoppas dagens Gävle resa blev trevlig.



Mycket tjusigt med ljusa slingor, skulle vilka ljusa upp mitt hår jag med.



Kramkram

Om du inte läst Måns Kallentofts böcker är det ett tips. Finns 4 st, Midvinterblod, Sommardöden, Höstoffer (den försöker jag ta mig genom) och sen kom det en som heter Vårlik i maj. Enligt mig, riktigt bra böcker :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se