Mot Härjedalen


Tågfrukost serverad vid stolen, bra där SJ!

God Morgon

Snart styr vi bilen mor Härliga Härjedalen för att besöka min mormor.
Jag och Filippa drar iväg och sedan tänker vi ta med mormor tillbaka hit hem! Det är så länge sedan hon var och hälsade på så hon får hänga med hem till mina föräldrar några dagar:)

Gårdagen bjöd på både jobb och lite shopping, en lyckad kombination. Gävle visade dessutom upp varmt och soligt väder så vi hade en mysig dag. Dock bokade vi om oss så vi kom hem med ett något tidigare tåg än vad som var tänkt men det var ju bara skönt.


Shoppingen blev bla lite sommarpiff till mamman och världens näst bästa katt till Fillan:)

Filippa hade varit och badat igår, den tokan....Brrr måste vara minst 22 grader i vattnet innan jag kliver i! Men så där var det väl när man var barn, bara solen visade sig så skulle man i...

Idag är vädret helt galet blött, vaknade av att det dånade mot taket. Helst skulle man dra en filt över sig tända några ljus och ligga framför tv:n hela dagen... Men åka bil passar ju ganska bra också!



Väderstatus 18 juni, fy bubblan...

Nej iväg och hämta prinsesstårtan sen åker vi!

Trevlig fredag//Pillan



vad god den frukosten såg ut! Bra att veta nästa gång man är ute och åker tåg! Några roliga planer i helgen?

Skönt att trippen gick bra & det är alltid roligt att shoppa.



Vilket blött väder! Här har det varit endel sol i dag men den riktiga sommaren är på vift.



Mysig helg,

kramis

Vad fint det vart med slingorna, är sugen på att ljusa på mitt hår också!

Ha det mysigt med mormor!



Kram Veronica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se