Mot jobbet



Rise and shine it´s a new day;

Morning kära du!

Är redo för en ny dag efter en natts sömn. Tyvärr har jag en tendens att vakna kl 04.00 varje morgon... Så även i morse men jag lyckades tvinga tillbaka John B!
Har även börjat sova middag en stund på eftermiddan... Ja men det är väldigt skönt vill jag lova.

Jobbar kortdag idag, nice.
Klockan tre ska jag till barnmorskan och titta till liten och mej förstås:)

Filippa gjorde två mål igår kväll men tyvärr så förlorade dom ändå med 3-6...synd!
Men tjejerna verkade lika glada ändå och det är väl härligt att man kan ta en förlust utan att hänga läpp allt för mycket!

Ha en skön tisdag/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se