Ny vecka - förhoppningsvis ny energi

Har varit igång sedan tidiga morgon. Varit och jobbat på förmiddagen. Passade även på att ta en friskvårdstimma för skön träning.
Så bra förmån att man kan nyttja detta!

Nu har jag och Fillan delat en liter jordgubbar och jag ska strax sätta igång med en kyckling pasta.
Filippa ska spela fotbolls match i kväll så det blir på sidan av planen jag spenderar min kväll.

A ringde nyss och meddelade att dom var på väg upp på fjället nu. Han är på fiskeresa, for redan i fredags och kommer hem söndag kväll....

Förresten vart har värmen tagit vägen nu då...? Det är ju faktiskt mitten av juni och den borde verkligen komma tillbaka!
 I går när jag slutade jobbet bara låg jag i soffan och slötittade på TV. Ingen inspiration alls när det är full orkan utomhus...

Nä nu är det ny vecka och dags att rycka upp sig!

Nedan litet urval av presentskörden;)

Ha de/Pillan



Nytt till köket från härliga Lexington!



Nya fräscha handdukar & lite stjärnor till stranden, kylbag och soldyna!



Tack så mycket fina du för dina varma ord! :)

Nu ska jag spana in din fina blogg...



Allt Gott!

//Evelina CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se