Storhandla




En ny sängkamrat i form av en lättsmält bok och en fördriva en stund i solstolen-kompis

Redan onsdag och helgen närmar sig. Jag har jobbat och ska snart iväg och möta upp Filippa för att käka middag. Orkar inte laga något hemma utan det blir nåt ute...

Ett träningspass ska jag genomföra efter att maten har landat, ska bli skönt.
Sedan ska jag storhandla! Jag är usel på detta.. Vet att jag säkert kommer att ränna några varv till på affären innan helgen är över men jag ska verkligen försöka bunkra upp med det viktigaste. Har ägnat tid åt att skriva lista och riva ur kuponger!
My God känns inte riktigt som Pillan... men försöka duger;)

Är ni bra på att planera matlagning, handling osv?? Usch det är till och med så jag handlar på typ Shell ibland, ja alltså mjölk och så... Fy mig!

Känner mej snäll idag också;) har köpt varsina midsommarpresenter till mina älsklingar som jag tänkte ge dom i kväll! Hoppas det uppskattas.

På återseende kära du/Pillan


Mitt i veckan Hej från mig!


lät gott att storhandla! sv jag har inte sett den scarfen lät intressant! Hoppas dagen varit bra!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se