Trevlig fortsättning på helgen!

Hoppas att alla hade en härlig kväll med mycket god mat och solsken.
Vi hade en jättetrevlig knytis hos vänner som innehöll allt som hör midsommar till;)

Sol
Regn
Dans kring stång
Sill
Nypotatis
Snaps
Grillat
Jorgubbstårta
Glada Barn
Goda Vänner!!!

Lite bildbevis....


Grillspett och läsk i kurrande barnmagar 
En flitig Linda som skapar ett mästerverk...


Små grodorna är väldigt lustiga:) Fillan i krans


Jordgubbar på tårta mmmm.. (100 minuters tårta Så GOD!)


Storfiskare i lätt sommarregn 
Jag och Fillan bjuder på en puss!  Kan ni se A????? Titta Noga!


nu blev jag sugen på tårta! Det ser riktigt bra ut er midsommar hoppas er vecka börjar bra!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se