Två prinsessor



En avdankad partysessa och en äkta blåblodig!

10 juni och Kalas-dag!

Jag och Madeleine delar nämligen denna dagen. Hoppas hon har fått upp humöret och kan njuta precis som jag gör idag!

Helt otroligt men solen strålar från en klarblå himmel här, så vi kan sitta ute och fika hela dagen;)
Jag väntar mina första "lunch" gäster vid tolvtiden sedan kommer dom andra framåt kvällningen.
Smörgåstårta, kakor, bullar och Schwartzwald tårta bjuds det på.

A är lika faschinerad varje födelsedag och jul att vi firar så mycket!
Det är jätteviktigt i min släkt och bland mina närmsta vänner. Paket och kalas ska det vara!
Till och med namnsdagar försöker vi komma ihåg;)

Men i morse fick jag i alla fall ett paket i guld och ett kuvert i guld av min darling!
Vad det innehöll... det får ni se i morgon!

Ha en underbar dag//Pillan


Grattis i massor,

klart det ska vara kalas :-)



Ha en toppendag,

stor kram!

Stort grattis!!! Nyfiken på vad som fanns i paketet :) Ja hoppas Madeleline mår bättre snart... hon verkar ju inte vara med på några officiella evenemang alls...

Kramar

/Eleonor

Grattis på födelsedagen! Du är ju precis lika snygg som den blåblodiga sessan!



Stor kram Veronica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se