Vilken härlig dag

fantastiskt allting var med bröllopet, dom måste verkligen vara nöjda!

Ja vi satt bänkade i princip hela dagen och styrde bilen hemmåt under tiden dom bla fotograferades så vi var hemma i tid till middagen på slottet.

Jag tyckte Victoria var otroligt vacker och väldigt likt Silvia i vissa lägen. Snyftade såklart flera gånger under vigseln . Otroligt rörande att se hur tagen Daniel var.
Åh Wow hans tal, vilken kille! Märks verkligen hur kära dom är i varandra:)
Kan inte undgå och fundera på vad Jonas Bergström gjorde en dag som denna... Sicken looser...

Vi smaskade i alla fall på bröllopstårta och Bubbliz..hi hi väldigt exclusive..



Tårtan var jättegod fylld med jordgubbar och choklad



Bröllopstårta med champangemousse och smultron tror jag visst dom fick!

Vilken dröm att titta på alla klänningar. Den ena kreationen avlöste den andra och smycken för miljoner gled upp för den ljusblå mattan. Danska Mary är ju alltid smashing men annars var Maxima min favorit igår. Jag älskar nämligen sjöjungfru modell på klänningar!



5 plus av mig;)

Åter till vardagen eller det är ju faktiskt bara söndag idag. En grå och trist sådan.
A sover fortfarande och Fillan har börjat på cirkus skola idag. Det är aktiva från Cirkus Cirkör som är ledare och hon ska gå under den kommande veckan. Perfekt aktivitet inomhus nu när det ändå inte är nåt sola och bada!

Tror faktiskt att vi ska åka iväg och försöka handla skötbord, täcken och kuddar till bebbe idag när det ändå är så trist... Ska väcka upp darling med förslaget och se vad han säger!

Ha de så bra/Pillan


wow, lyx med egen bröllopstårta till :) vi låg och sov framför bröllopet ju ;)

Vilken fin tårta! Dom är verkligen jättesöta med en liten krona och allt!



Ägnade också någon sekund åt att tänka på vad Jonas Bergström o hans familj kunde tänkas hålla hus under gårdagen. Knappast ute på Stockholmsgator i alla fall ;)



Kraam Katta





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se