Vinter i Åre

God morgon

Här är det kallt vill jag lova! Sitter och tittar på TV4 nyheterna och vädret söderut ser ju helt fantastiskt ut...
Men här blir det i stället shopping och inomhusbad med relax idag.
Igår åt vi en jättegod middag, jag tog färsk tortellini med strimlad oxfilé och A åt en klassisk bookmakertoast. Satt som en smäck....

Senaste dagarna har det blivit väldigt trångt i min mage och det beror inte enbart på maten... herregud vad det är spänt där nere nu!
Liten gillar verkligen att trycka sig rakt utåt...
Hittade en gammal bild på mig när jag hade en vecka kvar med Fillan i magen, den är lika stor nu och det är typ 7 veckor kvar!!


Valen har strandat i sängen med en ramlösa...

Nu drar jag på mig jeans och skinnjacka och gör Åre några timmar innan poolen ropar tillbaka valen till vattnet!

Hoppas ni njuter av en härlig lördag/Pillan



Glada Pillan ska shoppa! 


Ser härligt ut! Du ser pigg och fräsch ut!!! MInns mig själv förra året, jag trivdes enormt mkt med att vara gravid, förutom att jag gick över tiden 20 dagar!!! Hoppas du får en härlig helg!

Kramar Eleonor

Jag tycker du är FIN!



Hoppas ni har det skönt på er lilla semester, hur många grader är det i Åre?



STOR KRAM!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se