Bad Hair

Måndag och en ny vecka, vad fort det går... Det syns på min hemska utväxt!
Hjälp det är nån slags Autobahn mitt i skallet;)
Ska ringa och boka tid för lite klipp och färg. Skönt med en uppfräschning så här innan sommaren.

Mitt hår är på nån slags utväxtning just nu. Har alltid haft långt hår men för lite drygt ett år sedan kapade jag allt!
Det var jättesnyggt, absolut men jag gillar att göra olika håruppsättningar och fixa så därför låter jag det växa igen.

Räcker om det blir typ axellångt. Hittade en snygg frisyr på Nicole Richie som jag kan ha som förebild.
Men det är roligt med frisyrer och färger. Har haft alla möjliga färger och modeller och även extensions ett tag. Numer har jag clips i fall jag känner för långt hår nån dag!

Ikväll blir det ett pass aerobics för min del. Skönt att få upp värmen för här har vi riktigt ruskväder idag...

Ha de/Pillan




Jag för lite drygt ett år sedan och så idag!






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se