Blombud



Puss och tack älskling


Igår eftermiddag när jag jobbade kom ett blomsterbud till mig! En underbar bukett i rosa.. Tack min darling, du vet vad som piggar upp en trött "tjockis" !!

Fredag och utbildning genom jobbet står på schemat. Ska väl gå bra det också... Solen skiner och jag känner mej piggare. Vaknade före klockan, ett gott tecken!

I kväll är det packning som gäller för i morgon bitti styr vi kosan mot kungliga Hufvudstaden och båten!
Ska bli jätteroligt.
Måste prova lite bikinis o se vad som går för sig med den här kroppsfomen. Tror att det ska finnas någon i min samling som funkar.. Jag älskar bikinisar och köper gärna på mej ett par tre stycken varje sommar!
Fillan har precis fått en ny så henne går det ingen nöd på. Dessutom har jag en snäll vännina som plötsligt fick annan storlek, så jag fick hennes nästan nya som jag heller inte använt;)


Ha en riktigt trevlig fredag/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se