Genrep



Bilder från ifjol när detta gänget vann med Stay the night, Fillan till vänster



On stage


Har precis kommit hem från jobbet. Ska snart iväg och kolla in en sista genrepetion med Filippa och två av hennes kompisar. I morgon är det nämligen typ Barnens Dag här med bla Småstjärnorna.
Samma gäng var med ifjol också som Alcazar med Stay the night och då vann dom:)
Så varför ändra på ett vinnande koncept tänkte dom och i år kör dom så klart Headlines från årets festival!
Dom är jätteduktiga och fixar med koreografi och allt själva.
Så idag får jag se dom under sista finslipningen med kläder och allt, kul!

Här hemma är det beställt Tacos till middag så jag får väl fixa det då... Sen tror jag att det blir något mer smaskigt att inta framför TVn när vi hejar fram Anna Begendahl!
Hoppas hoppas hon grejjar det annars kan man ju lika gärna skippa att kolla på lördag...

Måste bara säga GRATTIS till min kollega Katarina som nedkom med en flicka i tisdags! Ser fram emot att träffa er, kram!

Håll tummarna nu för Sverige/Pillan


Vad gulligt! Håller tummarna för vinst även i år =) Är riktigt imponerad över scenkläderna, precis Alcazar med glitter och färg!



Kraam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se